|
Adăugat de utilizatorul: ASmin |
|

“După 14 ani de experienţă în restaurante, în contact direct cu clienţi mai mult sau mai puţin pretenţioşi, vă dau un sfat dacă sunteţi pregatiţi să-l primiţi: lăsaţi profesioniştii să se ocupe de organizarea zilelor deosebite din viaţa dvs, nu vă stresaţi cu pregătiri care pentru noi, cei din lumea restaurantelor, fac parte din rutina şi astfel o să puteţi să vă bucuraţi de petreceri alături de invitaţi fără să vă gândiţi “oare am uitat ceva?”
Vin cu un exemplu, organizarea unei nunti si va prezint cele mai importante detalii care stau la baza unei petreceri reusite:
-
Alegeti cu grija perioada in care doriti sa sarbatoriti evenimentul tinand cont de:
-
Impreuna cu parintii si nasii scrieti o lista cu potentialii invitati (rude, prieteni, vecini, colegi de servici, persoane la care ati fost la nunta)
-
Avand un numar de persoane si o data stabilita urmeaza cautarea salii unde se va desfasura petrecerea. Pentru aceasta alegere trebuie sa aveti in vedere:
-
sala sa aiba o capacitate cat mai apropiata de necesarul dvs
-
in functie de invitati, alegeti nivelul salii. De obicei persoanele din provincie sunt “speriate“ de localurile de super lux pe cand VIP nu merg in locatii in care ar putea sa-si “stirbeasca“ imaginea
-
asigurati-va ca sala dispune de ventilatie in stare de functionare, ca vesela este in stare buna (fara farfurii ciobite, tacamuri ruginite sau indoite)
-
alegeti meniul in functie de zona din care sunt majoritatea invitatiilor, consistent dar si spectaculos, incercand sa excludeti produse care se gasesc zi de zi in frigiderele de acasa (salam, branza neprelucrata, sunculita etc.)
-
nu uitati ca primul fel de mancare, gustarea, da nota intregului meniu, decoreaza masa si este servit atunci cand nuntasii sunt flamanzi dupa ore de stat la cununie, biserica, poze etc.
-
feriti-va de surprize, intrebati ce costuri aveti in afara meniului (inchiriat sala, ospatari, bucatari etc)
-
Urmeaza alegerea muzicii, formatie sau Dj. Trebuie sa stiti ca vorba “nunta fara lautari nu se poate“ este foarte adevarata. Prezenta unui band live asigura 50% din distractie si daca sunt si priceputi succesul este garantat. Interesati-va daca stiu sa cante muzica din zona dvs si dupa negocierea pretului stabiliti numarul de pauze si durata lor. Pentru perioada pauzelor este bine sa aveti un Dj care sa mentina admosfera.
-
Partea de decoratiuni pentru sala este bine sa o lasati in seama companiilor care se ocupa cu asa ceva, au oameni cu pregatire care pot asorta culorile peretilor cu scaunele si cu detaliile de pe mese in asa fel incat sa placa ochiului.
-
In saptamana dinaintea nuntii:
-
sunati TOTI invitatii pentru confirmarea participarii la eveniment
-
comunicati celor de la restaurant numarul exact de meniuri necesare (nu uitati formatia, fotograful, cameramanul)
-
asigurati-va ca buchetele de flori pentru domnisoare si nasa vor fi gata vineri dupamiaza
-
stabiliti un program al zilei (ora de la mire, de la nasi, la mireasa, la primarie, la biserica, la sala)
-
comunicati fotografului ora si locul unde trebuie sa fie in ziua evenimentului
-
verificati daca numarul de masini destinate convoiului nuptial este suficient (nu uitati rudele care vin din provincie, tata socru care ciocneste un pahar de vin de dimineata etc.)
-
rezervati hairstilistul
Foarte important : balul burlacilor se organizeaza cu o saptamana inainte ! Pentru organizarea acestui bal va astept cu intrebari pe paris@sw.ro.”
Paris Miret, Manager Kronvest Horeca
Pacha Pub
Brasov, Str. Avram Iancu nr. 48 A (parter Europe Rezidence)
Tel. 0721 201 780
Casă de piatră!